Tuesday, November 24, 2009

7ache Bagola ~

Akthar Ashya a7bhm when I'm in Kuwait 3 ~
  • Aro7 El-wajha/elba7aaar .. i prefer Wajhat sharg "lana Mo wayed Nas go there anymore" < style="color: rgb(51, 0, 153); font-style: italic; font-family: verdana;">Falchaweya ;*

  • I know fe nas begolon 3ni 3geideya aw shai chthy bs tdron shno astans lma aro7 Abraj Le-Kuwait w ag3ad 3la el7asheish a7s ena b3dni Z'3eira lol ~ ya leit eshabab ya3od yoman & it's really fun to go there with your family & your loved ones especially esa3a 10 till 1 am eljaw even in the summer wayed 7lw sad2oniiiii ;)

  • Taking Pictures of my family and my loved ones ~ bs the worst thing about it lma I check my pictures w I see their faces and they're not there .. I miss them 7abaybi wallah :**

& Akthar 7aga I hate it When i'm in Kuwait:
  • LeM'3azel ashkara 3eini 3eink y3ni ma y7trmon a7d y3ni even wana m3a elwald yet7arshon bd3w shababna hehe ~
  • LeMwa3d Ashkara i remember last 3eid re7t elavenues on the fourth day adre el3eid bs fe 3 days bs we always pretend ena el3eid 5 days hehe so anyway khal akamelkm
    ma nshof ela yahalo ta36onhm 3umr 17 belkitheeeeeir !! w maskein eid ba3ath bs tbon et3arfon shno ely edha7k ? ena ohwa m3a shelta w ehya m3a shelt'ha bs elbanat ely ma3aha ma ekalmon eshabab ely ma3ah laaa bs ohm belnes ekonon w ekalmon ba3ath w yetmashon lool 3ad inshallah fahamtw 3alay ;P w btw i saw akthr mn bent on that day nafs e6areqa ehya m3a shelt'ha w oho b3d w ytmashon 3eini 3eink !
  • Enas Ma gamaw e3arfon Esogon Moool bada3www feinaaa
    seriously chm mara b'3eit aro7 mn cheis ahalii bsebat elnas ely enamon 3alay ;/ shsalfa el3mom kela sekara wla shno ;x w wla lehnood ambe mo 9ijjj loool !! bs allah ya7fithna inshallah w ya7fithkm ~
w Belnehaya magol ela " Hathi LeKuwait w 9al 3la ENebiii ;** "

Salam ,

Whisper ~

1 comment: